نوین گستر
به وبلاگ نوین گستر خوش آمدید!

 
 
  موضوع : بهداشت مردان            
 
خط قرمز
  ۱۰ خط قرمز برای مردان  
 
     
 
 
۱۰ خط قرمز برای مردان  
 
 
 
 
   
   
 
پیشگیری از ابتلا به بیماری و مراجعه به پزشک به منظور بررسی وضعیت بدن قبل از ایجاد بیماری، معمولاً کمتر مورد توجه قرار می گیرد و اکثر افراد پس از مشاهده علائم بیماری و زمانی که بیماری به مرحله خطرناک رسیده است به پزشک مراجعه می کنند. این مسئله در مردان شیوع بیشتری داشته و مطابق با آمار انجام شده، تعداد دفعات مراجعه آنها به متخصص در مقایسه با زنان کمتر است. توجه به علائم و مراجعه زود هنگام به پزشک پس از مشاهده بهترین راه برای تشخیص بیماری در مراحل اولیه است. به عقیده متخصصان، درصد زیادی از مردان به برخی علائم شایع که خبر از احتمال ابتلا به سرطان را می دهد، توجهی نمی کنند. این علائم عبارتند از:
 
 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 
 
  موضوع : بهداشت مردان            
 
درمان بیماریها
  سرطان پروستات ، پیشگیری  
 
     
 
 
سرطان پروستات ، پیشگیری  
 
 
 
 
   
   
 
پیشگیری از سرطان پروستات، یکی از بخشهای مهم تحقیقات پزشکی است. این تحقیقات دراز مدت که در مقیاس وسیعی انجام میگیرند، چند روش پیشگیری از سرطان پروستات را ارایه کرده اند که در این مطلب به آنها اشاره شده است.
با این حال توجه کنید که هنوز تعدادی از قویترین عوامل ایجاد احتمال ابتلا به این سرطان، خارج از کنترل هستند و ممکن است با رعایت نکات پیشگیری نیز نتوان بر آنها چیره شد.
این عوامل از این قرارند:
▪...
 
 
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 
 
  موضوع : بهداشت مردان            
 
 
  مشكلات بیضه و كیسه بیضه  
 
     
 
 
مشكلات بیضه و كیسه بیضه  
 
 
 
 
   
   
 
همه مردان باید به صورت منظم بیضه های خود را معاینه كنند، چون احتمال كمی وجود دارد كه برخی تغییرات ایجاد شده در بیضه نشانه ای از سرطان باشند كه در صورت تشخیصِ به موقع احتمال درمان موفقیت آمیز آن زیاد است. در صورتی كه دچار درد هستید یا متوجه توده یا تورمی در داخل یا اطراف بیضه ها یا هر جای دیگری داخل كیسه بیضه شده اید، باید به پزشك مراجعه كنید. در برخی موارد لازم است كه برای حفظ باروری، درمان سریع و صحیح انجام شود.
▪ توده ها و تورم های بدون درد در بیضه: در صورت پیدایش توده یا تورم در داخل كیسه بیضه حتی در صورتی كه بدون درد هم باشد، به پزشك خود مراجعه كنید. سرطان بیضه به ویژه در مردان۲۰ تا۴۰ ساله همیشه جزء احتمالات ممكن است. این بیماری در صورت تشخیصِ به موقع به راحتی درمان می شود ولی در صورت غفلت، كشنده خواهد بود.
 
 
 




تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:بیضه , مشکلات بیضه , کیسه , بیضه و کیسه بیضه,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 
 
  موضوع : بهداشت مردان            
 
 
  همه چیز درباره اصلاح صورت  
 
     
 
 
همه چیز درباره اصلاح صورت  
 
 
 
 
   
   
 
خب مطلب امروز رو میشه گفت که کاملا مختص آقایونه چون اخیرا به نظر خودم راجع به آقایون یه کمی بی انصافی شده پس مطلب امروز رو آقایون از دست ندن چون بسیار کاربردی هست و همه ما هم دو روزی یک بار و نهایتا هفته ای دوبار باهاش سرو کار داریم. مطلب امروز: ....
 
 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:اصلاح , مردان , اصلاح و بهداشت مردان,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

درمان یائسگی مردانه  
 
     
 
 
درمان یائسگی مردانه  
 
 
 
 
   
   
 
مردان در میانسالی اغلب از نظر قدرت جنسی، نشاط و بنیه کاهشی را تجربه می کنند، از زندگی شان ناراضی بوده و افتی از نظر بهزیستی دارند. با وجود این، اغلب مردان راجع به همه چیز غیر از نگرانی هایشان در مورد مسائل جنسی صحبت می کنند.
درمان های یائسگی مردانه شامل درمان جایگزینی با هورمون تستوسترون، استفاده از تولیدات گیاهی، رژیم غذایی مناسب، حمایت روحی از سوی خانواده و داشتن خواب کافی و فعالیت های ورزشی منظم است.
با توجه به برخی علائم آندروپوز توصیه می شود در درمان گر گرفتگی از چای، قهوه، ...
 
 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

مردان هم یائسه می شوند!  
 
     
 
 
مردان هم یائسه می شوند!  
 
 
 
 
   
   
 
تعداد زیادی از مردان هستند که با رسیدن به میانسالی رفتار متفاوتی از خود نشان می دهند و روحیه آن ها به شدت تغییر می کند.با وجود آن که شاید باور این موضوع سخت باشد، اما دانشمندان معتقدند مردان هم مانند زنان علائمی مشابه با یائسگی را تجربه می کنند و تعدادی از آن ها با رسیدن به میانسالی دچار بحران می شوند.به گزارش رویترز، تحقیقات نشان می دهد مهم ترین عامل به وجود آمدن این حالت در مردان، کاهش میزان هورمون تستوسترون در بدن است. تغییر در میزان تولید این هورمون نه تنها تاثیر مخربی روی زندگی عاطفی مردان دارد بلکه خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت، پوکی استخوان و بیماری های قلبی را نیز افزایش می دهد.
تقریبا در یک پنجم مردان بالای ۵۰ سال کاهش تولید هورمون تستوسترون اتفاق می افتد، اما احتمال مشاهده این حالت در مردان جوان تر هم وجود دارد. کاهش ترشح هورمون مردانه با علائمی مانند خستگی، افزایش وزن، کاهش میل جنسی، ضعف حافظه، اختلال در خواب و افسردگی خود را نشان می دهد، اما دانشمندان معتقدند با استفاده از هورمون درمانی و تزریق تستوسترون می توان از ابتلا به بسیاری از این علائم پیشگیری کرد. بعضی از مردم تصور می کنند این کار احتمال ابتلا به سرطان پروستات را افزایش می دهد، ولی از نظر دانشمندان این نگرانی ریشه علمی ندارد و تاکنون شواهد کافی برای اثبات آن به دست نیامده است.
 
 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

صفحه قبل 1 صفحه بعد